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Der AntiFred der Protagonisten (Ciclistas Mötörhead)

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Re: Der AntiFred der Protagonisten (Ciclistas Mötörhead)
Engländer im Schweriner Land
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Das hat den gleichen Sexappeal für einen Motorradfahrer heute, wie wenn du das Folgende einem Gräwehlfahr unter die Nase halten würdest.
Alles schon mal dagewesen. Ist gestern. Juckt niemanden mehr.
Dieses Centurion war früher mein Traum.
Ich hatte damals den Kalender, konnte es mir aber nicht leisten...
Wie hieß das?
Das konnte man doch zügig umbauen, oder?
 
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1970 Plymouth AAR 'Cuda 🥰

When equipped with the optional HEMI, the restyled 1970 Plymouth Barracuda was one of the quickest street-legal cars in the US at the time of its introduction.

But, since the third-gen Barracuda was available with plenty of powerful V8s, the HEMI-powered version wasn't the only 'Cuda-based Mopar muscle car legend introduced in 1970.

Introduced in March of 1970, the AAR 'Cuda was a conceived to homologate Dan Gurney's All American Racers (AAR) Barracudas for the SCCA Trans-Am series.

Power came from a 340-ci (5.5-liter) with special iron heads, solid lifters, and three two-barrel Holley carbs mounted on top of an Edelbrock aluminum intake.

The small block was rated at 290 hp, but like all other Mopar performance V8s of the era, the figure was lower on paper than out on the street.

The AAR 'Cuda was also given an eye-poping appearance package that mixed Plymouth's flashy, "high-impact" colors with matte-black accents.

The distinctive appearance package also contained a bespoke ducktail spoiler and was the first Detroit-built production car to feature staggered wheel sizes.

Quelle
 
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1970 Plymouth AAR 'Cuda 🥰

When equipped with the optional HEMI, the restyled 1970 Plymouth Barracuda was one of the quickest street-legal cars in the US at the time of its introduction.

But, since the third-gen Barracuda was available with plenty of powerful V8s, the HEMI-powered version wasn't the only 'Cuda-based Mopar muscle car legend introduced in 1970.

Introduced in March of 1970, the AAR 'Cuda was a conceived to homologate Dan Gurney's All American Racers (AAR) Barracudas for the SCCA Trans-Am series.

Power came from a 340-ci (5.5-liter) with special iron heads, solid lifters, and three two-barrel Holley carbs mounted on top of an Edelbrock aluminum intake.

The small block was rated at 290 hp, but like all other Mopar performance V8s of the era, the figure was lower on paper than out on the street.

The AAR 'Cuda was also given an eye-poping appearance package that mixed Plymouth's flashy, "high-impact" colors with matte-black accents.

The distinctive appearance package also contained a bespoke ducktail spoiler and was the first Detroit-built production car to feature staggered wheel sizes.

Quelle
Müssen wir uns wirklich alle zwei Wochen nochmal die selbe Postkutschenversion ansehen? Ganz langweilig.
 
Danke für den Tip, sulka.
Ach... und bitte den Don_C ganz lieb, sich der Massen- PN anzuschließen.
Den würd ich auch zu gerne kennenlernen.
Aber er lässt keine pn's zu.

P.S.: Der Cuda hat nur 290 HP
 
Zumindest bei Porsche Endstufe ( gut es fehlt das Manthey Paket), die Spatzen pfeifen es schon von den Dächern der 992 GT2RS wird ein Hybrid werden.

Die Farbe müsste Indisch Rot sein, für mich persönlich die Porsche Farbe schlechthin.
Das interessiert hier doch keinem !
 
Übrigens wurde der Flügel so weit oben montiert ... weil die Luft da oben wohl „sauberer“ ist.
Bestimmt. Zumindest bei den Hillbillys war das Methan der größten Rindviecher dann wahrscheinlich schon verflüchtigt. :cool:
 
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