G
Gelöschtes Mitglied 49155
Mir känne sogar in de Werdschaft mit Messer unn Gawwl esse,misse uns nädd beim Esse im Wald verschdegge!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ei Borsch dick Supp ess ich doch mit em Löffel und die Worscht nemmer in die Hand.Mir känne sogar in de Werdschaft mit Messer unn Gawwl esse,misse uns nädd beim Esse im Wald verschdegge!![]()
1:0 fa Disch!Ei Borsch dick Supp ess ich doch mit em Löffel und die Worscht nemmer in die Hand.

Awwer bloos wege dem Pälzer,wege mir beschdimmd näd...Gut das ich mal 3 Jahre in der Eiffel gelebt und sehr gute Freunde aus dem Saarland habe.....Sonst bräuchte ich hier ein Fremdwörterlexikon....![]()

Die Suppe wird nicht so heiß gegessen,wie sie gekocht wird..Jetz werds schwierig für mich Freunde zu finden...![]()

Jetz werds schwierig für mich Freunde zu finden...![]()

ERWISCHT!!
Danke fürs Mutmachen.....des duad guad

@oldie49 Du Dappes ich bin ndoch gar koen Pfälzer, sonnern en woschechte Rheihesse, des iss en große Unnerschied.Awwer bloos wege dem Pälzer,wege mir beschdimmd näd...![]()
Dess iss jo noch schlimmer...@oldie49 Du Dappes ich bin ndoch gar koen Pfälzer, sonnern en woschechte Rheihesse, des iss en große Unnerschied.
Uff dem Lehrgang warscht noch net gell, frog eh mol die olde Jungs hier.

Etz isch aber guet Leit.....
It sovl schwätze.....Radfahre.....
![]()