• Hallo Gast, wir suchen den Renner der Woche 🚴 - vielleicht hast du ein passendes Rennrad in deiner Garage? Alle Infos

Bayerischer Wald

AW: Bayerischer Wald

wenn dus nicht ganz so eng siehst: ich! naja aba regensburg is eigendlich schon noch a bissl entfernt..
 
AW: Bayerischer Wald

Ich komm aus Deggendorf und fahr immer Richtung Kalteneck, über Eging, Aicha, Tittling...:)
 
AW: Bayerischer Wald

also die winzerer höhn in regensburg sind die ausläufer vom bayerwald. deswegen kann man rgbg noch mim bayerwald in verbindung bringen. ausredem fährt man ne halbe stunde mim rad und is mitten drin. is sehr schön da. mag ich sehr. komme aus rgbg
 
Habe di ehre

Hi,
hier aus Raum Roding. Wir gehörn scho dazua.
Hab auf Deiner HP mal geschaut. Gratuliere zum Glockner 2006. War auch im Schnee :) Classic Strecke als Gesamt 197. Bin aber auch scho a bissl älter als Du ;-) da gehts nimmer so schnell.

Sportlicher Gruss
Harald

achja, kannst ja mal bei mir/uns reinschaun

Http://www.crassus-perone.de
 
AW: Bayerischer Wald

Servus Waidler !
I bi aus Wiedoaf (Windorf) kennst des ? I for jeds Jahr oft durch Zenting oba mit Dir ka i nima midhaond i bi scha boad 60

gruß nussknacker
 
AW: Bayerischer Wald

Servus Woidboys,

komme vom Fuße des großen Arber und reihe mich mal ein hier!

MFG
 
AW: Bayerischer Wald

Wer kommt den noch alles ausm Woid :confused: oda bin ich der einzige hier? :mex:

Da komm ich zwar nicht her,
aber mein Gruß gilt allen Woidlern, denn ich fahre seit
20 Jahren winters nach (St.Oswald) Haslach oder Finsterau
zum Langlaufen, heuer mit ohne Schnee, aber dafür auf dem Lusen.

Hessische Grüße nach dem Bayerischen Wald vom

iesyraider
 
AW: Bayerischer Wald

I bin vo Sankt Englmar, des liegt zwischen Straubing und Deggendorf, im Woid drin. Des liegt af 800m über Normal Null, also zaids zum Woid dazua. Vllt kennt ebba des Dorf vom Schifohn her...
Etz sands dann doch scho a bor Leid, obwoi i moin, dass do no a Welche fehlen.
An schena Gruass an alle Waidler, i hoff, es regnt so weida, dann kann ma wieda fohn, ohne dassma Angst hobm muass, dass des Soiz af da Stross s'Radl affrisst.
 
AW: Bayerischer Wald

Ich komm aus Deggendorf und fahr immer Richtung Kalteneck, über Eging, Aicha, Tittling...:)

Hallo!Bin neu hieram Fuße des Waldes (gebürtiger Ösi aus Linz) u auf der Suche nach Touren (3-5 H) zwecks Training für Salzkammergut-trophy. Hat jemand von Euch Vorschläge?
Bin für Anregungen dankbar!
MFG sebastian
 
AW: Bayerischer Wald

I bin vo Sankt Englmar, des liegt zwischen Straubing und Deggendorf, im Woid drin. Des liegt af 800m über Normal Null, also zaids zum Woid dazua. Vllt kennt ebba des Dorf vom Schifohn her...
Etz sands dann doch scho a bor Leid, obwoi i moin, dass do no a Welche fehlen.
An schena Gruass an alle Waidler, i hoff, es regnt so weida, dann kann ma wieda fohn, ohne dassma Angst hobm muass, dass des Soiz af da Stross s'Radl affrisst.

bei dera schreibweise vostena uns de Preisn net :)
naja i kim vo in da nähe vo Falkenstein her, und i behaupt imma no felsenfest das des no VORWALD is!!!!! naja wer an ArberMarathon mitfährt, der war dann eh scho fast bei mir dahoam :D
 
AW: Bayerischer Wald

mei leid schreibts hold a weng schena des versteht o koa sau ned wieas ia schreibts!
i kimm aus cham und bin fast jeden dog mit dem radl unterwegs wenn geht. wenn amoi oana lust hod dann kann a se ja melden zum foan!
 
AW: Bayerischer Wald

I bin a Jandelsbrunner.
Woas ned ob des jeda kennd. Auf alle Fälle im Woid.
Zur Zeid wohne in Bassa (Passau).

Wenn amoi oane Lusd aaf a gmiadliche Rundn hod, dann soid a se rian.

-miezn-
 
AW: Bayerischer Wald

Ich komm zwar net ausm Bayerischen Wald, fahr aber nächste Woche zum Training nach Spiegelau und such Trainingsstrecken in der nähe. Wenn Jemand Lust hat kann er sich au melden zum zusammen trainieren. Ich fahr vom Donnerstag bis Samstag also ab Fronleichnam. Würde mich über Streckenvorschläge und Trainingspartner freuen.:)
 
Zurück
Oben Unten