• Hallo Gast, wir suchen den Renner der Woche 🚴 - vielleicht hast du ein passendes Rennrad in deiner Garage? Alle Infos

A ganz blutige Anfängerin

AW: A ganz blutige Anfängerin

:aetsch: :aetsch: :aetsch:

........... i such kan Mo, i such a Radl :aetsch:
a*

mei worum sogst n anix? schau i hob doch a wiaglich saubers radl in meine onzeign... da guckst amoi rein und kaufst ma oans von dene fesche radl ob. kriagst a n echten supabonus.... vestehst mi?

und wenn dann hoit immer no a luast spüast... mei don kimmst hoit auf d'nocht zuma eini..... gell!

i bins doa faust :D

a*

mei worum sogst n anix? schau i hob doch a wiaglich saubers radl in meine onzeign... da guckst amoi rein und kaufst ma oans von dene fesche radl ob. kriagst a n echten supabonus.... vestehst mi?

und wenn dann hoit immer no a luast spüast... mei don kimmst hoit auf d'nocht zuma eini..... gell!

i bins doa faust :D

a mei des is jo woas :D na da schau i doch glei a moal eini

aber erst mo i moal des Maasbändla anlegn und guggn wie mei maas is :D Körperradlmaas

goads nächdle

jo genau so machest des amoi! i spüas scho.... du bist a gonz a pfundigs madl! sauber sog !!!

geh! und wenn ma nochamoi sogan datst was au füa longe boana host, dann dat i da im gegnzuag sogan obs au posst mit uns zwoa........äh i moa notürlich des mit m radl... :D

oiso......lo? das guat gehn und schreib ma amoi a kartn aus d hoamat....
pfüats eich...... servus!

da faust... :D

PS: du... i glaub du hast scho die riachtign mass ... füa mi..... ! :D

Na wenn ihr beide nicht ins Geschäft kommt... :D
Doch Vorsicht vor der Gretchen..aäähh..Rädchenfrage Herr Faust!

Den bei der Reha-Klinik kenne ich gar nicht, muss ich mal vorbeischauen wenn ich wieder in der Heimat bin. Hab ja keine Lust ständig dem Stadler-Lange meine Kröten in den Hals zu schmeissen. Ist der bei der Reha etwa neu?

Hey Stelzbock Ist Echt Gut..... :d

Also Die Schweizerin War Auch Süß..... Oder Nicht?

ƒå¨‚†

WENN IHR DEN BERG ESSEN,SEHEN KÖNNTET DER SICH GERADE VOR MIR AUF DEM TELLER AUFTÜRMT!!! BOAH EH ECHT EH!!!
ES GIBT FRISCHEN FISCH MIT REIS UND BRATGEMÜSE..... DAS IST LECKER......

23:08 und einen riesen Teller voller Reis, Fisch und Gemüse:eek:
Na dann gute nacht !!! boah ey ... Vergiß nicht deine Reifen aufzupumpen !!!

Na wenn ihr beide nicht ins Geschäft kommt... :D
Doch Vorsicht vor der Gretchen..aäähh..Rädchenfrage Herr Faust!

Den bei der Reha-Klinik kenne ich gar nicht, muss ich mal vorbeischauen wenn ich wieder in der Heimat bin. Hab ja keine Lust ständig dem Stadler-Lange meine Kröten in den Hals zu schmeissen. Ist der bei der Reha etwa neu?

Nein, ihn gibt es schon lang, oder länger

er hat Merckx - Räder

wennst dort warst kannst mir ja sagen ob Du die Beratung und die Preise ok findest, ich kenne mich da nämlich nicht so aus

Zurück