moechte rennrad kaufen und heute hat mir haendler in naehe angeboten dieser rad.was ich bis jetz probiert habe hat mir nicht ganz gepast,aber bei diesem rad habe ich suoer gefuell.haendler hat mir gesagt das der rahmen das wichtigste ist.es past mir perfekt aber wie gut ist das ausstattung?ich kann es fuer 1400 haben.eigentlich wolte ich etwas um 1000 euro,da mir aber n
Specialized Roubaix Elite Rennrad 2006 Rahmen:Specialized FACT 6r carbon, triple monocoque construction, compact design, Zertz seatstay inserts Geometry: Specialized Geometry Zielgruppe/Einsatzzweck Gabel:Specialized FACT carbon monocoque contruction with Zertz inserts Steuersatz:Specialized Mindset Plus, 1 1/8 integrated threadless, sealed stainless steel cartridge bearings, carbon 20mm cone with two 5mm alloy spacers Vorbau:Specialized Pro-Set lightweight stem, 3D forged alloy, 4-bolt 31.8mm bar clamp, 4- position adjustable Lenker:Specialized Zertz Comp handlebar, racing drop, 31.8 clamp Lenkerband:Body Geometry Bar Phat, cork ribbon w/2.5mm gel padding Bremse Vorne
ual pivot, forged alloy, w/cartridge multi-condition pads Bremse Hinten
ual pivot, forged alloy, w/cartridge multi-condition pads Bremshebel:Shimano 105, 9-speed, STI, flight deck compatible Umwerfer:Shimano 105, 9-speed, 31.8mm clamp, bottom pull Schaltwerk:Shimano Ultegra, long cage Schalthebel:Shimano 105, 9-speed, STI, flight deck compatible Cassette:Shimano HG50, 12-25t Kette:Shimano HG73, 9-speed Kurbel:FSA Gossamer MegaExo, 2-piece crankset Innenlager:FSA integrated, exterior cartridge bearings, alloy Pedale:Composite-body test ride pedals Felgen:Alex ALX 298R, alloy double wall rim, machined sidewalls Nabe Vorne:Alex ALX 298R, 20 hole, four cartridge bearings, QR Nabe Hinten:Alex ALX 298R, 24 hole, aluminum freehub body, four cartridge bearings, QR Speichen:Stainless 14g Reifen Vorne:Specialized All Condition Pro, 700 x 23c, aramid bead, 120TPI Reifen Hinten:Specialized All Condition Pro, 700 x 23c, aramid bead, 120TPI Sattel:Body Geometry Avatar, microfiber cover, gel padding Sattelstütze:Specialized Pavé, FACT carbon seatpost with Zertz insert, 27.2mm Sattelklemme:Specialized CNC, alloy Farbe:Team Gerolsteiner Preis:1.700,00 EUR » Zubehör Empfehlung
ichts gepast hat.
Specialized Roubaix Elite Rennrad 2006 Rahmen:Specialized FACT 6r carbon, triple monocoque construction, compact design, Zertz seatstay inserts Geometry: Specialized Geometry Zielgruppe/Einsatzzweck Gabel:Specialized FACT carbon monocoque contruction with Zertz inserts Steuersatz:Specialized Mindset Plus, 1 1/8 integrated threadless, sealed stainless steel cartridge bearings, carbon 20mm cone with two 5mm alloy spacers Vorbau:Specialized Pro-Set lightweight stem, 3D forged alloy, 4-bolt 31.8mm bar clamp, 4- position adjustable Lenker:Specialized Zertz Comp handlebar, racing drop, 31.8 clamp Lenkerband:Body Geometry Bar Phat, cork ribbon w/2.5mm gel padding Bremse Vorne

ichts gepast hat.