Wonderwizard
Neuer Benutzer
- Registriert
- 9 März 2011
- Beiträge
- 9
- Reaktionspunkte
- 0
Für alle die sich fragen Speedcomposites Laufräder aus Holland zu kaufen:
Im Jänner habe ich einen Satz Laufräder bei dem Besitzer der Firma über Ebay gekauft. Er hatte diese als Privatverkauf zur Auktion eingestellt. Nach ca. 700km Laufleistung hatte das Hinterrad einen Bruch auf beiden Seiten des Ventils, worauf hin ich wage das Rad zurück zu schicken. Nachdem ich bei der Sendungsverfolgung sehe, dass das Rad angekommen ist versuche ich den Besitzer telefonisch ca.15mal zu erreichen. Keiner hebt ab. Darauf hin schreibe ich eine SMS mit folgendem Wortlaut: "Hi Lars, not answering the phone and not calling back in uncomfortable situations is not a good solution and a horrible reputation for your business. Especially if unsatisfield customers write about this in different forums. if you do not want this call me back and offer me a solution."
Am gliechen Tag, nachdem alle meine vorherigen Anrufe ignoriert wurden, bekomme eine email mit folgendem Wortlaut(kopiert und eingefügt):
"I received your wheels.
-But I never gave any permission to do so
-I actually totally not interested In repair work.
-You bought without any warranty so you DON’T have any
even when it happens after 1000km
-You bought I private del on ebay and be course you know I made them you THINK you have al kinds of privileges but its not
I don’t give a F what you think about it!!
A rim normally cost 630 euro without making and shipping (again I don’t give a F. what you paid for it the first time )
I can repair you wheel for 415 euro incl shipping. That’s IT>>>>>>>>>>>>>>
Don’t even think about starting a stupid email discussion
Other wise I just drop you wheel away and you never see it back.
If you not want a repair pay me 45 euro and I ship it back.
You bought as a private deal so
Im Jänner habe ich einen Satz Laufräder bei dem Besitzer der Firma über Ebay gekauft. Er hatte diese als Privatverkauf zur Auktion eingestellt. Nach ca. 700km Laufleistung hatte das Hinterrad einen Bruch auf beiden Seiten des Ventils, worauf hin ich wage das Rad zurück zu schicken. Nachdem ich bei der Sendungsverfolgung sehe, dass das Rad angekommen ist versuche ich den Besitzer telefonisch ca.15mal zu erreichen. Keiner hebt ab. Darauf hin schreibe ich eine SMS mit folgendem Wortlaut: "Hi Lars, not answering the phone and not calling back in uncomfortable situations is not a good solution and a horrible reputation for your business. Especially if unsatisfield customers write about this in different forums. if you do not want this call me back and offer me a solution."
Am gliechen Tag, nachdem alle meine vorherigen Anrufe ignoriert wurden, bekomme eine email mit folgendem Wortlaut(kopiert und eingefügt):
"I received your wheels.
-But I never gave any permission to do so
-I actually totally not interested In repair work.
-You bought without any warranty so you DON’T have any
even when it happens after 1000km
-You bought I private del on ebay and be course you know I made them you THINK you have al kinds of privileges but its not
I don’t give a F what you think about it!!
A rim normally cost 630 euro without making and shipping (again I don’t give a F. what you paid for it the first time )
I can repair you wheel for 415 euro incl shipping. That’s IT>>>>>>>>>>>>>>
Don’t even think about starting a stupid email discussion
Other wise I just drop you wheel away and you never see it back.
If you not want a repair pay me 45 euro and I ship it back.
You bought as a private deal so